zaterdag 12 juni 2010

1 opmerking:

  1. Beste Marjolein,

    Ik las op je blog dat je in Paraguay gestudeerd hebt. Misschien kan je me wel helpen. Ik werk namelijk voor het VTM – programma All you need is love. Momenteel zijn wij volop bezig met de voorbereidingen voor het derde seizoen. Presentator Mathias Coppens reist daarin de wereld af om mensen die elkaar graag zien maar niet of nauwelijks bij elkaar kunnen zijn, weer samen te brengen. In ons vorig seizoen brachten we onder meer het verhaal van Janne die tijdens haar AFS jaar haar huidige vriend Rommel, uit Peru, leerde kennen. Met onze hulp kon Rommel haar hier een verrassingsbezoek brengen.

    Ook dit jaar zijn wij weer op zoek naar hartverwarmende verhalen. Ken jij misschien mensen die tijdens hun AFS jaar de liefde van hun leven tegen het lijf gelopen zijn en die geliefde nu misschien al enige tijd moeten missen? Of ben je misschien zelf in die situatie? Laat me gerust iets weten!

    Kan je deze oproep daarnaast naar zoveel mogelijk mensen doorsturen? Dat zou een hele hulp zijn voor ons. Ik kijk al uit naar je antwoord!

    Meer info vind je ook op : www.vtm.be/all-you-need-is-love
    Mailen kan op : daisy.deturck@endemol.be

    Groetjes,
    Daisy De Turck
    Redactrice All you need is love

    BeantwoordenVerwijderen